Prekių katalogas

Ką reikėtu žinoti apie įpurškimo purkštukus TDI-PD ("pumpe-düse" vokečių k., "pump nozzle" anglų k.)

  • Ką reikėtu žinoti apie įpurškimo purkštukus TDI-PD ("pumpe-düse" vokečių k., "pump nozzle" anglų k.)

    Šiame straimpnyje norime Jums papasakoti ką reiškia "pompaduzas" ir kokios specifikacijos buna. Tikimes, kad Jums tai bus naudinga.

    Dyzelinis variklis su įpurškimo sistema naudojant siurblio purkštukus (pump nozzle (anglų kalba)), (pumpe-düse (vokiečių kalba) SP(siurblys purkštukas)) turi tam tikrų pranašumų palyginus su varikliu su aukšto slėgio kuro siurbliu.

    Todėl, kad jis turi:

    - sumažinta triukšmo lygį deginant kurą;
    - sumažinta kenksmingų medžiagų kiekį išmetamosiose dujose;
    - sumažintas degalų sąnaudas;
    - didelę savitąją galią, kai visi kiti dalykai yra vienodi.
    Šie pranašumai pasiekiami šiais būdais:
    - įpurškimo slėgis padidintas iki 2000 barų;
    - tikslesnė injekcijos proceso kontrolė;
    - išankstinis degalų įpurškimas.


    Pirmaujančios automobilių gamyklos savo gamyboje naudoja įvairias pažangiausias pramonines technologijas. Atitinkamai naudojami įvairūs komponentai ir medžiagos, iš kurių gaminamos gyvybiškai svarbios dalys, kurioms privaloma naudoti naujus tepimo komponentus. Alyvos varikliams su įpurškimo sistema PD savo sudėtimi skiriasi nuo alyvų su aukšto slėgio kuro siurbliu tuo, kad juose yra priedų, identiškų hipoidinėms pavaroms.
    Hipoidinė pavara, skirtingai nuo krumpliaračio ar cilindrinės pavaros, taip pat veikia slystant išilgai kontaktinės linijos, o tai kartu su dideliu slėgiu kontaktiniuose taškuose gali sukelti pavojų, kad krumpliaračio dantys „įkands“ vienas kitą ir, atitinkamai, gali sukelti terminį perkaitimą. VWAG dyzeliniuose varikliuose PD naudojami skirstomieji velenai su papildomais kumšteliais.

            

    Todėl tokioje pavaroje gali kilti aukšto slėgio problemų skirstomojo veleno kumštelių ir PD svirties svirčių kontaktinėje zonoje, panašiai kaip hipoidinių krumpliaračių problemas ir atitinkamai dėl jų trinties porų susidėvėjimo. Susidėvėjus vožtuvo kumštelių pavaroms, taip pat stebimas su jais besiliečiančių hidraulinių kompensatorių paviršių susidėvėjimas. O šiai ir kitoms problemoms išspręsti gamintojai kuria naujas alyvas su įvairiais priedais, kurie šias problemas išsprendžia (arba atideda).

    Svarbi tokių variklių pagrindinių mazgų ir dalių tvirtumo ir ilgaamžiškumo sąlyga yra specialių, specialius reikalavimus atitinkančių variklinių alyvų naudojimas. Ir ne tik temperatūra, bet ir tribotechniniai reikalavimai pagal jų nustatytą specifikaciją!
    Variklio gamintojo patvirtinimas – tai variklio alyvos kokybės standartas, kuriame apibrėžiami visi patikimam darbui būtini parametrai, kuriuos automobilių gamintojas laiko privalomais naudodamas šį gaminį savo variklyje.

    Labai svarbu nepamiršti, kad kiekvieno gamintojo priedai alyvai yra skirtingi, dėl to ta pati alyva gali idealiai tikti vieno tipo varikliui, o kitam netikti visiškai.

    Šiuo metu variklinių alyvų pasirinkimas didžiulis ir svarbu nesuklysti, kad variklis dirbtų ilgai ir patikimai. Tepalų patvirtinimą automobiliui galite rasti kiekvieno automobilio serviso knygoje arba automobilių gamyklos svetainėje.
    VW / Audi / Seat / Skoda (VAG) variklių alyvos patvirtinimai

    Volkswagen turi sudėtingiausią tepalų ir techninių skysčių receptų sistemą.

    Benzininiams varikliams galioja pėdsakas. normos: 500 00, 501 01, 502 00, 503 00, 503 01, 504 00, 505 01, 507 00.
    Dyzelinui: 500 00, 505 00, 505 01, 506 00, 506 01, 507 00.
    VW 500.00 - Daugiapakopė energiją taupanti variklinė alyva, skirta benzininiams ir dyzeliniams varikliams (SAE 0W-40, 5W-40, 10W-40). Atitikimas ACE A3-96 reikalavimams.
    VW 501.01 – variklinė alyva, skirta naudoti benzininiuose ir dyzeliniuose varikliuose su tiesioginiu įpurškimu. Atitikimas ACEA A2 reikalavimams.
    VW 502.00 - variklinė alyva, skirta tiesioginio įpurškimo benzininiams varikliams. Atitikimas ACEA A3 reikalavimams.
    VW 503.00 - Variklinė alyva benzininiams varikliams pagaminta nuo 1999 05. Serviso intervalas padidintas (iki 30 tūkst. km.). Viršija 502,00 (HTHS 2,9 mPa / s) reikalavimus.
    VW 503.01 - Alyva pakrautiems benzininiams varikliams su pailgintais priežiūros intervalais, pavyzdžiui, Audi S3, TT (HTHS> 3,5 mPa / s).
    VW 504.00 - Alyvos benzininiams ir dyzeliniams varikliams su pailgintu techninės priežiūros intervalu, įskaitant dyzelinius variklius su kietųjų dalelių filtru ir be papildomų degalų priedų.
    VW 505.00 - Alyvos lengvųjų automobilių dyzeliniams varikliams su turbokompresoriumi ir be jo. Pagrindinės charakteristikos atitinka ACEA B3 reikalavimus.
    VW 505.01 - SAE 5W-40 klampumo alyvos, skirtos dyzeliniams varikliams su siurbliu - purkštuvu (Pumpe - Demse).
    VW 506.00 - Variklinės alyvos dyzeliniams varikliams su turbokompresoriumi po 1999-05.Pailgintas serviso intervalas (iki 50 tūkst. km.). Atitikimas ACEA reikalavimams B4.
    VW 506.01 - Variklio alyva dyzeliniams varikliams su siurbliu - purkštuvu ir pailgintu aptarnavimo intervalu. Atitikimas ACEA reikalavimams B4.
    VW 507.00 - Alyvos benzininiams ir dyzeliniams varikliams su pailgintais priežiūros intervalais, įskaitant dyzelinius variklius su kietųjų dalelių filtru ir be papildomų degalų priedų. Alternatyva - VW 505.01, VW 506.00, VW 506.01. Išimtis yra R5 TDI (2,5 l) ir V10 TDI (5 l) varikliai, kuriems reikalingas tik VW 506.01.

    Daimler Chrysler / Mercedes-Benz variklių alyvos patvirtinimai:

    MB 228.1 – daugiapakopė SHPD alyva, patvirtinta Mercedes-Benz dyzeliniams varikliams. Prailgintas alyvos keitimo intervalas sunkvežimių varikliams su turbokompresoriumi (iki 30 tūkst. km), atitiktis ACEA E2 reikalavimams.
    MB 228.3 - Daugiarūšės SHPD alyvos, skirtos sunkiasvorių sunkvežimių ir traktorių dyzeliniams varikliams su turbokompresoriumi ir be jo. Pailgintas alyvos keitimo intervalas. Priklausomai nuo eksploatavimo sąlygų (30-60 tūkst. km), atitiktis ACEA E3.
    MB 228.31 - Variklinės alyvos komercinių sunkvežimių dyzeliniams varikliams su kietųjų dalelių filtrais. Atitiktis API CJ-4 standartui + koncerno Mercedes Benz testai: MB OM611 ir OM441LA.
    MB 228.5 - UHPD (Ultra High Performance Diesel) variklinė alyva, skirta pakrautiems komercinių sunkvežimių dyzeliniams varikliams, atitinkantiems Euro 1 ir Euro 2 aplinkosaugos standartus, su prailgintu intervalu (45 - 90 tūkst. km), pagal automobilių gamintojo rekomendacijas . Atitikimas ACEA B2 / E4, ACEA E5.
    MB 228.51 - Daugiapakopė variklinė alyva, skirta labai apkrautiems komercinių sunkvežimių dyzeliniams varikliams, atitinkantiems Euro 4 reikalavimus, su pailgintu išpylimo intervalu (iki 100 tūkst.). Aliejai išsiskiria mažu sulfatinių pelenų kiekiu, ribotu fosforo ir sieros kiekiu. Atitikimas ACEA E6.
    MV 226.0 / 1 - Vienpakopės / daugiapakopės variklių alyvos, skirtos lengvųjų automobilių dyzeliniams varikliams be turbokompresoriumi. Alyva turi trumpą išpylimo intervalą, atitinka CCMC PD1 reikalavimus.
    MV 227.0 / 1 - Sezoninės / daugiapakopės variklių alyvos, skirtos senų transporto priemonių dyzeliniams varikliams be turbokompresoriaus. Prailgintas išleidimo intervalas, atitiktis ACEA E1-96 reikalavimams.
    MV 227.5 – Reikalavimai tokie patys kaip ir 227.1 lape, tačiau šios alyvos gali būti naudojamos ir benzininiuose varikliuose.
    MB 229.1 - Variklinės alyvos lengviesiems automobiliams su dyzeliniais ir benzininiais varikliais, gaminamos nuo 1998 iki 2002 m. Šis standartas viršija ACEA A3 / B3 reikalavimus.
    MB 229.3 - Variklinės alyvos lengviesiems automobiliams su pailgintu keitimo intervalu (iki 30 tūkst. km.). Alyvos nenaudojamos varikliuose su kietųjų dalelių filtrais ir viršija ACEA A3 / B4 standartų reikalavimus.
    MB 229.31 - LA (mažai pelenų) alyvos lengvųjų automobilių ir furgonų varikliams, su kietųjų dalelių filtrais. Ypač W211 E200 CDI, E220 CDI. Minimalus sulfatinių pelenų kiekis (iki 0,8%). Patvirtinimas įvestas 2003 07 Jo pagrindu 2004 metais buvo sukurta ACEA C3 klasė.
    MB 229.5 - Alyvos, skirtos lengviesiems automobiliams su pailgintais keitimo intervalais, atitinkančios padidintus aplinkosaugos reikalavimus ir viršijančios ACEA A3 / B4 standartų reikalavimus. Šios kategorijos alyvos leidžia sutaupyti iki 2 % kuro. Netinka varikliams su kietųjų dalelių filtrais.
    MB 229.51 - Variklinės alyvos šiuolaikiniams benzininiams ir dyzeliniams varikliams su kietųjų dalelių filtrais. Šios tolerancijos alyvos užtikrina pailgintą nuleidimo intervalą (20 tūkst. km) Atitinka ACEA A3 / B4 ir C3 reikalavimus. Visi šios kategorijos aliejai gaminami sintetiniu arba pusiau sintetiniu pagrindu. Priėmimas buvo įvestas 2005 m.

    BMW variklio alyvos patvirtinimai:

    BMW Longlife-98 - Variklinės alyvos specialiems benzininiams varikliams nuo 1998m. Pailgintas keitimo intervalas (iki 15 tūkst. km.). Suderinamas su ACEA A3 / B3.
    BMW Longlife-01 - Specialios variklio alyvos benzininiai varikliai nuo 2001-09 su pailgintais tepalų keitimo intervalais. Suderinamas su ACEA A3 / B3.
    BMW Longlife-01 FE - Benzininiai varikliai, pagaminti po 2001 m. Specifikacija varikliams, leidžiantiems naudoti mažo klampumo alyvas, siekiant taupyti degalus (pavyzdžiui, benzininiai varikliai su Valvetronic).
    BMW Longlife-04 – 2004 m. patvirtintas variklinių alyvų, patvirtintų naudoti šiuolaikiniuose BMW automobilių varikliuose, patvirtinimas. Šios alyvos rekomenduojamos visiems dyzeliniams varikliams su kietųjų dalelių filtru.

    Opel variklio alyvos patvirtinimai:
    GM-LL-A-025 - Lengvųjų automobilių benzininių variklių variklinės alyvos. Pagrindiniai priėmimo reikalavimai atitinka ACEA A3 standartą.
    GM-LL-B-025 - Automobilinės alyvos lengvųjų automobilių dyzeliniams varikliams. Pagrindiniai priėmimo reikalavimai atitinka ACEA B3 / B4 standartus.

    „Ford“ variklio alyvos patvirtinimai:
    WSS-M2C 912A1 - Variklinės alyvos, skirtos lengvųjų automobilių benzininiams ir dyzeliniams varikliams, išskyrus 1.9TDI-Diesel (Ford Galaxy) ir Ford Fiesta 1.4TDCI. Specifikacija pagrįsta ACEA A1 / B1 (HTHS klampumas 2,9 mPa / s).
    WSS-M2C 913A - Variklinės alyvos, skirtos lengvųjų automobilių benzininiams ir dyzeliniams varikliams, išskyrus 1.9TDI-Diesel (Ford Galaxy) ir Ford Fiesta 1.4TDCI. Specifikacija pagrįsta ACEA A1 / B1, gauta iš WSS-M2C 912A1 (HTHS klampumas 2,9 mPa/s).
    WSS-M2C 913B – variklinės alyvos, skirtos lengvųjų automobilių benzininiams ir dyzeliniams varikliams, įskaitant Ford Fiesta 1,4TDCI. Specifikacija pagrįsta ACEA A1 / B1 (HTHS klampumas 2,9 mPa / s).
    WSS-M2C 913C – variklinės alyvos benzininiams ir dyzeliniams varikliams. Atnaujinta specifikacija.
    WSS-M2C 917A - Variklinės alyvos 1,9 TDI dyzeliniams varikliams (Ford Galaxy). Specifikacija pagrįsta ACEA A3 / B3.

    Porsche“ variklio alyvos patvirtinimai:

    Kartkartėmis „Porsche Works“ skelbia informaciją apie alyvas, kurios buvo išbandytos ir patvirtintos visiems varikliams. Išbandytos alyvos pasižymi pailgintais alyvos išleidimo intervalais.
    „Porsche A40“ standartas reikalauja, kad alyva būtų labai atspari skilimui. Ši specifikacija galioja visiems Porsche varikliams, išskyrus Cayenne V6 ir dyzelines versijas (šiems varikliams naudojamos Porsche C30 standartą atitinkančios alyvos).

    Renault variklio alyvos patvirtinimai:
    RN 0700 – Variklinė alyva, skirta atgaiviems benzininiams varikliams, su padidintais suderinamumo su išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo sistemomis reikalavimais, išskyrus „Renault Sport“. Šis standartas taikomas visoms „Renault“ dyzelinėms transporto priemonėms su 1,5 DCi varikliu be DPF (dyzelino kietųjų dalelių filtro) iki 100 AG. Serviso intervalas iki 20 tūkst.km arba 1 metai.
    RN 0710 – variklinė alyva, su padidintais suderinamumo su išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo sistemomis reikalavimais, skirta benzininiams varikliams su turbokompresoriumi, įskaitant „Renault Sport“ ir dyzeliniams varikliams be kietųjų dalelių filtro iš „Renault“, „Dacia“, „Samsung“ grupės. Išskyrus 1,5 DCi variklius be DPF (dyzelino kietųjų dalelių filtro) iki 100 AG.
    RN 0720 - Variklinė alyva naujos kartos dyzeliniams varikliams su turbokompresoriumi ir kietųjų dalelių filtru. Suderinamas su ACEA C4 + papildomi Renault reikalavimai.

    Variklio alyvos patvirtinimai PSA Peugeot - Citroen
    PSA B71 2290 - Alyvos, skirtos dyzeliniams varikliams su kietųjų dalelių filtru, turi sumažintą sulfatinių pelenų, sieros ir fosforo kiekį (MidSAPS / LowSAPS). Atitikimas emisijos standartams Euro 5. Bendrosios specifikacijos: ACEA C2 / C3 + papildomi Peugeot - Citroen koncerno testai.
    PSA B71 2294 - Bendrosios specifikacijos: ACEA A3 / B4 ir C3 + papildomi Peugeot koncerno bandymai - Citroen.
    PSA B71 2295 – Standartas varikliams, pagamintiems iki 1998 m. Bendrosios specifikacijos: ACEA A2 / B2.
    PSA B71 2296 – Bendrosios specifikacijos: ACEA A3 / B4 + papildomi Peugeot – Citroen testai.